Cikel delavnic »Pet prioritet vsake žene in mamice«

2019-08-20 18:19

Vabljeni na cikel 10 delavnic Pet prioritet vsake žene in mamice, ki bodo potekale od septembra 2019 do januarja 2020 v Ljubljani. Delavnice vsebinsko temeljijo na knjigi Priročnik za mamice s podnaslovom Kako ohraniti red v hiši in mir v duši, ki jo je izdala Založba Emanuel.
Delavnice organizira in vodi Urša Černivec. Potekale bodo v dveh skupinah (torek dopoldne/četrek popoldne). Podrobnejši opis delavnic ter kontakt za več informacij in prijavo se nahaja v nadaljevanju.

NAMEN DELAVNICE:
Zamisel za delavnico sem dobila ob večkratnem branju knjige Priročnik za mamice s podnaslovom Kako ohraniti red v hiši in mir v duši (več informacij o knjigi najdete na povezavi). V njem avtorica Holly Pierlot nazorno predstavi poslanstvo vsake mamice in žene, ki se ga ne da opravljati, če v življenju niso jasno določene prioritete. Bi jih radi spoznali in jih zaživeli? Mene je k temu opogumila nepričakovana smrt očeta zaradi kapi. Takrat sem dokončno dojela, da človek lahko zamudi svoje življenje, če v nedogled odlaša z opravljanjem svojega poslanstva, ker ne vemo ne dneva ne ure.

ČAS SREČEVANJA:
Razpisujem dopoldansko in popoldansko skupino:
torkovo skupino, ki bo potekala vsak 1. in 3. torek v mesecu od 10.00 do 13.00
četrtkovo skupino, ki bo potekala vsak 1. in 3. četrtek zvečer od 18.00 do 21.00

KRAJ SREČEVANJA:
Župnijska dvorana župnije sv. Cirila in Metoda za Bežigradom (Kuzmičeva 6, Ljubljana). V neposredni bližini je tudi parkirišče.

CENA:
9 EUR/uro. Zaželeno je, da na srečanja hodite redno bodisi v torkovo ali četrtkovo skupino zaradi vzpostavljanja zaupljivosti in varnosti ter skupinske dinamike.

NAČIN DELA:
Delali bomo v skupini po vnaprej določeni strukturi. Delavnica je naravnana praktično. Postavljali si bomo izzive in sproti preverjali, kaj smo uspeli oz. kaj nas odvrača od tega, da bi delali tisto, kar izhaja iz našega poslanstva. Skupino bo duhovno spremljal župnik p. Andraž Arko, OFM, ki bo po predhodnem dogovoru tudi na razpolago za spoved in pogovor. Program vsebine srečanj najdete v > priponki

NAČIN PRIJAVE:
Na delavnico se lahko prijavite po e-pošti na naslov: ursacernivec (a) gmail.com
V zadevi napišite: Prijava na torkovo oziroma prijava na četrtkovo skupino.

O MENI:
Zaključila sem študij ekonomije. Dve leti sem urejala časopis za begunce in čudila sem se, kako to, da so nekateri lahko začeli znova, drugi pa so se vdali malodušju. Tri leta sem bila vodja produktov pri nemški založbi Verlag Dashofer, od leta 2010 hodim po samostojni poti. Dodatna znanja sem pridobivala v glasbeni šoli, na tečaju retorike, na programu spopolnjevanja učiteljev in organizatorjev izobraževanja ter programu usposabljanja in svetovanja osebni karierni načrt, v dveletni šoli za izboljšanje partnerskih odnosov pri Meti Tavčar in na njenih delavnicah, na delavnici Projektni management in poti do dela in zaposlitve, na seminarjih Družina in življenje, na tečaju komunikacije v Londonu (Access to power), na andragoški poletni šoli na temo medosebnih odnosov in sporazumevanja, v šoli rahločutnega starševstva, na delavnicah Alenke Rebula. Veliko sem se naučila tudi kot članica različnih skupin (Design your life, skupina za mamice pri Katarini Kompan Erzar ter pri Andreji Poljanec, Domačice, Blagor ženskam, duhovne vaje v vsakdanjem življenju, zakonska skupina, pevski zbor …). Največjo spremembo v mojem življenju so prinesli sledeči dogodki: poroka, rojstvo treh otrok in pa nenadna smrt očeta (kap) in počasno ugašanje mame (zaradi raka). Objavila sem več kot 200 člankov in srečala zelo veliko izpolnjenih ljudi. Nekatera njihova spoznanja bom delila tudi z vami na delavnici.